45
Als je huid en zintuigen naar een harmoniserende, versterkende verzorging verlangen, is het tijd voor Dr. Hauschka Bodyolie Rozen. De kostbare, natuurlijke etherische rozenolie en vochtvasthoudende jojobaolie worden samengebracht tot een evenwichtige, harmoniserende bodyolie die je huid soepel maakt en kalmeert. Voor deze bodyolie worden gedroogde knoppen van de kostbare Damasceense roos, volgens een uniek ritmisch procedé, gemengd met zonnebloemolie van gecontroleerde biologische teelt om gedurende een week te rijpen. De samenstelling wordt verwarmd tot 37 °C, de temperatuur van het menselijk lichaam. ‘s Ochtends en ‘s avonds wordt het mengsel zorgvuldig geroerd, waardoor de harmoniserende eigenschappen van de roos worden overgebracht in de olie. Niemand is te oud en niemand te jong voor deze fijne rozenolie. Hij verzorgt en versterkt zelfs de tere babyhuid - en is daarom ook optimaal geschikt voor een babymassage. Natuurzuivere en biologische cosmetica, NATRUE gecertificeerd (certificaat). Zonder synthetische geur- en kleurstoffen en conserveringsmiddelen. Zonder minerale oliën, siliconen en PEG. Dermatologisch getest op verdraagzaamheid. Vegan. Glutenvrij. Ook verkrijgbaar in 75ml Gebruik:Masseer de bodyolie, na het douchen of baden, in zodat zij gelijkmatig verdeeld kan worden. Er ontstaat een emulsie van water en olie, die gemakkelijk door je huid wordt opgenomen en haar niet uitdroogt. Tip:Als aanvulling op de verzorging adviseert Dr. Hauschka de Dr. Hauschka Douchecrèmes, Baden, Bodycrème Rozen en Deodorant Rozen te gebruiken.
Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.
| brand | Gola Exclusive |
| manufacturer | China |
| occasion | Casual |
| season | Winter/Autumn |
| wash | Machine wash |
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Adam Smith
This is a great online store.