45
In dit boekje vervolgt Geneviève Edis (na het succesvolle MERDE!) op onnavolgbare wijze haar verkenningen van het populaire Frans en schotelt ze ons een enorme hoeveelheid kleurrijke uitdrukkingen voor, onmisbaar voor wie het Frans wil leren zoals het écht gesproken wordt. MERDE ENCORE! is nóg hilarischer en informatiever dan MERDE! De schrijfster gaat nog een stapje verder door te laten zien hoe de Franse taal de sleutel is tot de ziel van het volk. Met aanstekelijke humor legt ze allerlei typisch Franse eigenaardigheden bloot die een schat aan levendige uitdrukkingen hebben opgeleverd. Ontdek met MERDE ENCORE! hoe de Fransen écht aankijken tegen de dood, buitenlanders, seks, la belle France, hygiëne en nog veel meer.
Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.
| brand | Gola Exclusive |
| manufacturer | China |
| occasion | Casual |
| season | Winter/Autumn |
| wash | Machine wash |
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Adam Smith
This is a great online store.