Basisboek sportmanagement

45

Sport is niet meer weg te denken uit onze samenleving. Het brengt velen niet alleen plezier of gezondheid, maar in toenemende mate ook mooi werk. Ons sportkapitaal is blijvend van grote maatschappelijke en economische waarde. Het management daarvan moet in goede banen geleid worden. Daarover gaat dit Basisboek sportmanagement. Wie een professionele loopbaan in de sportwereld heeft of kiest, moet naast sportieve passie en ervaring ook over de nodige vakkennis en kunde (blijven) beschikken. Dit boek is bedoeld als inspiratiebron en kennisgids voor de eigentijdse sportmanagement professional. Dit Basisboek sportmanagement behandelt praktijkrelevante vraagstukken op het gebied van management, ondernemerschap en leiderschap uit vier werkvelden in de hedendaagse sportsector: sportverenigingmanagement, sportbeleidmanagement, sportbedrijfsmanagement en sportevenement management. Op de website www.sportmanagement.vangorcum.nl vind je aanvullend materiaal en opdrachten. De beroepstaken en -kwaliteiten, die samenhangen met de aard en inhoud van deze uiteenlopende sportmanagementopgaven, worden uitgebreid toegelicht aan de hand van case-beschrijvingen en praktijkvoorbeelden. Dr. A.H. (Adri) Broeke Adri Broeke rondde zijn studie aan de Academie Lichamelijk Opvoeding Groningen af. Aansluitend studeerde hij af in de onderwijskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen en promoveerde later aan diezelfde universiteit op het onderwerp professioneel sportmanagement. Hij heeft werkervaring op de terreinen sportgerelateerd beleid, onderwijs en onderzoek. Hij was de eerste lector sportmanagement van Nederland. Drs. B.H. (Ben) Hattink MSc Ben Hattink studeerde af aan de Academie Lichamelijke Opvoeding Groningen. Vervolgens voltooide hij de studie onderwijskunde aan de Rijksuniversiteit in dezelfde stad. Enkele jaren later rondde hij de studie bedrijfseconomie af aan de Open Universiteit Nederland. Hij heeft werkervaring opgedaan in het bedrijfsleven en het onderwijs, zowel in als buiten de sport. Momenteel werkt hij aan een promotieonderzoek op het terrein van sport en ondernemerschap.

Product Description

Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.

Additional Information
brand Gola Exclusive
manufacturer China
occasion Casual
season Winter/Autumn
wash Machine wash
1 review for Adidas Originals Trefoil Logo Snapback Trucker Cap
Adam Smith

This is a great online store.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your Rating