45
Over het boek:Zin in leren is iedereen eigen. We zijn erop uit, ons hele leven lang. We zoeken altijd weer uitdagingen of nieuwe ervaringen. Hiermee raken we steeds beter ingesteld op onze omgeving en passen we ons steeds gemakkelijker aan nieuwe situaties aan. Ontwikkeling heet dat. Er is echter één belangrijke voorwaarde. Zin in leren vraagt dat je de zin ervan inziet. Het moet zin voor ons hebben, anders doen we het niet.Leren in school is in wezen geen ander leren dan leren buiten school. Waarom gaat het dan vaak zo moeizaam en wordt op grote schaal ondergepresteerd? Dit boek licht toe hoe de zin van leren in school in de dubbele betekenis verloren is gegaan door het gekunstelde karakter van leren in de school en door de gekunstelde sociale verhoudingen. Onze leerlingen doen hieraan niet meer mee, getuige het algemene gebrek aan motivatie. Uitgeputte leraren zijn het resultaat.De auteur stelt een nieuwe school voor, gekenmerkt door een kanteling van aanbod naar vraag, door aandacht voor het individuele ontwikkelingspotentieel, door ommezwaai van 'alleen' naar 'samen', door openheid naar de wereld. Op de weg hiernaar toe zal vooral de leerling de school behulpzaam kunnen zijn. Hij kan haarfijn vertellen hoe het zit en hoe het anders zou kunnen.Uit de inhoud:Zin leren, heel gewoon - Zin leren, niet zomaar - Zin verdwenen, wonderlijke paradoxen en ontkoppelingen - Decontextualisering: vervreemding en ontwaarding - Denkpauze - Naar een ander paradigma: (re)contextualisering of ecologisering - Een postmoderne schoolpedagogiek? - De nieuwe school.Over de auteur(s):Luc Stevens is hoogleraar-emeritus aan de Universiteit Utrecht. Deze uitgave is de uitgeschreven versie van zijn afscheidsrede.
Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.
| brand | Gola Exclusive |
| manufacturer | China |
| occasion | Casual |
| season | Winter/Autumn |
| wash | Machine wash |
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Adam Smith
This is a great online store.