45
Ben jij een vrouwelijke ondernemer? Verkoop jij je diensten online en wil je gegarandeerd meer klanten en meer omzet? Ben je wars van gladde verkooppraatjes en krijg je jeuk bij de gedachte aan moeten verkopen? Dan gaat dit boek je helpen! Leer hoe je een langdurige relatie met je potentiële klanten opbouwt en hoe je meer omzet genereert door slimmer te communiceren met behulp van een beproefde strategie. Je krijgt inzicht in de prikkels die een rol spelen in het verkoopproces en hoe je die optimaal inzet zodat deze je potentiële kopers helpen om een goede aankoopbeslissing te nemen. Met een uitgekiende en geteste mix van (neuro) marketing, psychologie en een schat aan praktische en toepasbare ondernemersvaardigheden creëer je een enorme voorsprong op de online markt. In Lanceren kan je leren krijg je een ongecensureerde inkijk in de methode die Marjan Crabtree en Denise Hulst zelf al enige jaren met groot succes toepassen. Leer je producten en diensten lanceren met een bewezen succesvolle methode en realiseer gegarandeerd meer omzet! Denise & Marjan zijn beide ervaren internet-ondernemers en businesscoaches met een grote expertise op het gebied van internetverkopen en lanceren van producten en diensten. Denise Hulst schreef verschillende bestsellers en dit is haar 11e boek. www.denisehulst.nl. Dit is het eerste boek van Marjan Crabtree, the ictgirl. www.theictgirl.nl Per verkocht boek gaat er 1 euro naar het programma van Cordaid dat vrouwen ondersteunt bij het verwerven van economische zelfstandigheid. Een helder en overzichtelijk boek waarmee jij jouw (online) dromen waar kunt maken! Marieke Anthonisse - businesscoach
Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.
| brand | Gola Exclusive |
| manufacturer | China |
| occasion | Casual |
| season | Winter/Autumn |
| wash | Machine wash |
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Adam Smith
This is a great online store.