45
Enthoven is bekend door zijn illustraties in onder meer de VPRO Gids, New York Times Magazine, Items, Design Indaba en Vice. Een van zijn opdrachten was goed voor een nominatie voor een Dutch Design Award. Met zijn portfolio haalde Tim tevens de Talent Award 2011 binnen van het Nederlandse lifestyle magazine BLEND. Met Binnenskamers vertaalde auteur Tim Enthoven herinneringen aan zijn eigen studententijd tot een bloedmooie beeldroman. Binnenskamers laat alle narratieve conventies achter zich in een verhaal over een ontstellende en meeslepende drang naar perfectie. Het boek werd door de Design Academy van Eindhoven verkozen tot beste afstudeerproject van 2010 en bekroond met de Renee Smeets-prijs. Tims leven staat in het teken van een strenge werkethiek. Binnen de vier muren van zijn schaars bemeubelde studentenkamer doorloopt Tim steeds weer dezelfde routine. Slechts tweemaal per dag verlaat hij schoorvoetend zijn cocon om te douchen en om rijst te halen bij Li's Garden. Drukte en bekenden mijdt hij angstvallig. Een uitnodiging van een oude vriend kan Tim echter moeilijk ontlopen. En enkele feestgrage oud-klasgenoten die hij wat later tegen het lijf loopt, laten zich ook niet zomaar afschepen. Onherroepelijk wurmt de buitenwereld zich binnen in Tims zorgvuldig afgeschermde kamertje... Tim Enthoven vatte Binnenskamers op als een ontwerp. Niet toevallig is het boek zijn eindwerk voor de opleiding Man and Communication aan de Design Academy in Eindhoven. Zijn doel: een beeldverhaal maken met literaire én beeldende kwaliteit dat het verhaal optimaal centraal stelt, wars van alle conventies. Opdracht volbracht, zo vond ook de jury: Binnenskamers is een ijzersterk geheel waarin beelden, tekst, plot en vormgeving samensmelten tot een verbluffende belevenis.
Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.
| brand | Gola Exclusive |
| manufacturer | China |
| occasion | Casual |
| season | Winter/Autumn |
| wash | Machine wash |
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Adam Smith
This is a great online store.