Service Management

45

Service Management heeft betrekking op de toegevoegde waarde van de dienstverlening voor de klant, maar er bestaat géén eenduidige definitie van Service Management c.q. dienstverlening. Of u dienstverlener bent of klant: voor alle betrokken partijen is het essentieel dat dezelfde SMART-definitie van dienstverlening wordt gehanteerd. In dit boek over dienstverlening bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening, optimale inrichting van de serviceorganisatie, borging van kwaliteit en het minimaliseren van 'het gat' tussen klantverwachtingen en de KPI's van de leverancier. Middels eenduidige, transparante definities en met de juiste SMART kengetallen, wordt de tevredenheid van de klant aanzienlijk verbeterd zonder ingrijpende investeringen! Aan de hand van vier eenvoudige en pragmatische processtappen wordt alle betrokken partijen duidelijk gemaakt hoe Service Management kan worden geïmplementeerd naar tevredenheid van alle betrokkenen! In tegenstelling tot de vele boeken over methoden en methodieken, frameworks en best practices, betreft het hier geen theoretisch of wetenschappelijke beschouwing, maar een empirische benadering die in de praktijk al vele jaren zijn succes heeft bewezen. De ervaring leert, dat door de eenvoud en eenduidigheid deze aanpak binnen iedere organisatie succesvol kan worden geïmplementeerd. Over de auteurJos Gielkens werkt al sinds 1984 in de automatiseringsbranche. In die tijd heeft hij professioneel nogal wat theorieën, methodieken, modellen en frameworks bestudeerd, en gaandeweg zag hij de nadelen van de verschillende benaderingen. Nu heeft hij een methode ontwikkeld die zich kenmerkt door eenvoud en eenduidigheid, maar die ook binnen alle organisaties toepasbaar is gebleken en snel tot resultaat leidt.

Product Description

Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.

Additional Information
brand Gola Exclusive
manufacturer China
occasion Casual
season Winter/Autumn
wash Machine wash
1 review for Adidas Originals Trefoil Logo Snapback Trucker Cap
Adam Smith

This is a great online store.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your Rating