45
Stationsplein Oost in Utrecht is een klein, maar uiterst functioneel gebied ingeklemd tussen giganten Hoog Catharijne en Station Utrecht Centraal. Onderhandelingen over de ontwikkeling van dit gebied en verbetering van de kwaliteit en leefbaarheid leidden aanvankelijk tot een waterig compromis tussen betrokken partijen. Deze partijen hadden echter de moed om de status-quo te verlaten en de complexiteit van het project te vergroten. Dit resulteerde niet in de gevreesde wanorde, maar in een gewaardeerd stationsplein en de grootste fietsenstalling ter wereld. In dit boek leest u het wonderbaarlijke verhaal van de transformatie van Stationsplein Oost. Hierin wordt het verhaal van de praktijk verbonden aan wetenschappelijke inzichten over management van complexiteit, innovatiemomenten en systeemdynamiek. Het toont de verrassende en rijke uitkomsten van een complexiteitvergrotende werkwijze, waarin de diversiteit in problemen en oplossingen, flexibiliteit in processen en openheid voor nieuwe stakeholders wordt vergroot. Lopen eenvoudige benaderingen gericht op houvast en controle gemakkelijk vast in onvermogen en onbevredigende padafhankelijkheid, een complexiteitvergrotende aanpak verhoogt de kans op rijke combinaties van problemen en oplossingen die voor alle betrokkenen bevredigend zijn. De nieuwe strategie van complexiteitvergroting, gebaseerd op de unieke casus van Stationsplein Oost, biedt een nieuw perspectief op het management van complexe projecten op het gebied van ruimte, stad en infrastructuur. De auteurs, Hans Bil en Geert Teisman, zijn respectievelijk onderzoeker en hoogleraar aan de Erasmus Universiteit Rotterdam op het gebied van complexe besluitvormingsprocessen in het openbaar bestuur.
Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.
| brand | Gola Exclusive |
| manufacturer | China |
| occasion | Casual |
| season | Winter/Autumn |
| wash | Machine wash |
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Adam Smith
This is a great online store.