De zeven ontwikkelingsfasen van mens, relatie en organisatie

45

Individuen, relaties (groepen) en organisaties bevinden zich in een proces van voortdurende verandering, omvorming en groei. Dit boek laat zien dat op al die gebieden in wezen sprake is van één en hetzelfde ontwikkelingsproces. Dat proces doorloopt zeven fasen.Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk wordt beschreven hoe deze zeven fasen op het gebied van de individuele ontwikkeling, de ontwikkeling van relaties en groepen én op dat van commerciële en ideële organisaties te herkennen zijn. Op die wijze kan men nagaan in welke van de zeven fasen men zich persoonlijk of als team en organisatie hoofdzakelijk bevindt en wat daarin de opgaven en de valkuilen zijn.Naast de uiterlijke kant van deze processen bestaat er een innerlijke kant. Het groeiproces door de zeven fasen is namelijk in essentie een spiritueel ontwikkelingsproces.Uiteindelijk gaat het om het geestelijke dat zich in mensen wil manifesteren. Dat bepaalt de zin en richting van het leven en geeft de impuls tot koerswijzigingen en veranderingen.Ook op groeps-, relatie- en organisatieniveau zijn die geestelijke impulsen werkzaam.Daarmee krijgen zowel individuele opgaven als vraagstukken op het gebied van samenwerking, organisatieontwikkeling, visie en missie, een totaal andere dimensie dan gebruikelijk.Margarete van den Brink werkte als trainer en organisatie-adviseur. Tegenwoordig schrijft zij artikelen en boeken over diverse sociale en spirituele thema's. Meer daarover op haar website: www.margaretevandenbrink.nl

Product Description

Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.

Additional Information
brand Gola Exclusive
manufacturer China
occasion Casual
season Winter/Autumn
wash Machine wash
1 review for Adidas Originals Trefoil Logo Snapback Trucker Cap
Adam Smith

This is a great online store.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your Rating