45
'Vandaag rijst, morgen rijst - Negentig dagen in China' is het debuut van de in Friesland geboren en getogen schrijver en freelance journalist Ate Hoekstra. Van oktober 2009 tot en met begin januari 2010 woonde en werkte hij als journalist in Shanghai en reisde hij met een oude jeugdvriend door China. De Friese nuchterheid van Ate levert rake observaties en droogkomische beschrijvingen op van een fascinerend land en haar inwoners.Hoewel het werken in Shanghai op veel momenten niet was wat hij ervan had verwacht, maakte Ate veel mee in de gigantische metropool, begon hij de maatschappij vanuit andere ogen te zien en verzamelde hij een wereld aan verhalen op zijn reis in China. Bij terugkomst in Nederland besloot hij al die verhalen volledig uit te werken. Het resultaat is een boek met 37 reisverhalen bekeken door de ogen van deze nuchtere Fries. Ate's verhalen geven een realistische indruk van China als land. Ze vertellen ook hoe het is om als jonge Fries van het platteland ondergedompeld te worden in de chaotische, maar uitermate gastvrije Chinese samenleving. Het boek varieert van verhalen die hij schreef over zijn werk als journalist voor het tijdschrift 'That's Shanghai' tot de ontmoeting met een Chinese kunstenaar en het beleven van kerstnacht in Peking. Iedereen die een band voelt met China, of meer over het gigantische land en haar bevolking wil weten, komt met 'Vandaag rijst, morgen rijst - Negentig dagen in China' aan zijn trekken. Maar ook de liefhebber van reisverhalen zit met dit boek gebeiteld. Het boek bevat bovendien veelzeggende foto's die Ate in China maakte.
Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.
| brand | Gola Exclusive |
| manufacturer | China |
| occasion | Casual |
| season | Winter/Autumn |
| wash | Machine wash |
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Adam Smith
This is a great online store.