Hoe word ik grappig?

45

Iedereen wil grappig zijn. Thuis, op kantoor, in de kroeg. Het is een heerlijk gevoel om mensen te laten lachen. Het is zelfs sexy. Het dwingt respect af en het maakt van jou een persoon waar mensen graag bij in de buurt zijn. Maar het is ook vaak moeilijk, lastig en het gaat ook nog wel eens mis. In dit boek krijg je antwoord van de enigen die het kunnen weten: de grappenmakers zelf! De cabaretiers. Zij geven hun mening, hun visie en hun idee over wat grappig is en hoe je dat kan worden. Cabaretier en initiatiefnemer Silvester Zwaneveld geeft samen met zijn collegas antwoord op de vraag: Hoe word ik grappig? Met o.a. Guido Weijers, Veldhuis en Kemper, Eric van Sauers, Jan Jaap van der Wal, Joep van Deudekom, Howard Komproe, Pim Muda (Ashton Brothers), Ronald Goedemondt, Sara Kroos, Eric Koller en Hans Sibbel.

Product Description

Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.

Additional Information
brand Gola Exclusive
manufacturer China
occasion Casual
season Winter/Autumn
wash Machine wash
1 review for Adidas Originals Trefoil Logo Snapback Trucker Cap
Adam Smith

This is a great online store.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your Rating