45
Opvoeden doe je met je brein is geen boek over opvoeden in de traditionele zin. De auteurs Daniel Hughes en Jonathan Baylin geven geen adviezen over alle uitdagingen en problemen die met opvoeden samenhangen. Toch kan hun boek vele ouders én therapeuten helpen.Aan de hand van innovatief onderzoek laten Hughes en Baylin zien wat er in de hersenen gebeurt wanneer opvoeden niet vanzelf gaat. Als we als opvoeders weten hoe onze eigen hersenen werken, beschikken we over krachtige kennis die bewust en effectief opvoeden mogelijk maakt. Door dit fundamenteel andere perspectief kunnen ouders hun band met hun kinderen versterken en het helpt therapeuten om hun werk met gestreste ouders te verdiepen.In Opvoeden doe je met je brein beschrijven de ervaren therapeuten en neurowetenschappers Hughes en Baylin de vijf hoofdgebieden van opvoeden. Met behulp van speelsheid, acceptatie, nieuwsgierigheid en empathie (SANE) kan het ouderlijk hersenvermogen worden vergroot, geblokkeerd ouderschap worden tegengegaan en de band met tussen kind en kind worden versterkt.Dit boek leidt opvoeders en therapeuten met praktische adviezen en heldere uitleg door het ingewikkelde landschap van breincircuits en nuttige opvoedingsstrategieën. Een onmisbaar boek voor:* ouders die willen weten hoe het werkt in theorie en praktijk* pleeg- en adoptieouders waar een hechte band met je kind niet vanzelf spreekt* professionals die met gezinnen werken waarin hechting een probleem isMet een voorwoord van Daniel Siegel en Anneke Vinke
Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.
| brand | Gola Exclusive |
| manufacturer | China |
| occasion | Casual |
| season | Winter/Autumn |
| wash | Machine wash |
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Adam Smith
This is a great online store.