45
Stel dat de sociologen en psychologen van het Centraal Bureau voor de Statistiek erachter willen komen hoe gelukkig de gemiddelde Nederlander is. Ze sturen enqu formulieren naar een representatieve groep Nederlanders en verwerken vervolgens de uitkomsten. Met behulp van computers komen ze tamelijk eenvoudig achter de mate van geluk van de gemiddelde Nederlander. Ze gaan echter voorbij aan vraag: wat is geluk? En dat geldt voor alle vakwetenschappen: wat-vragen worden niet gesteld.Precies daar begint het domein van de filosofen. In essentie vragen ze niet m dan 'wat is?' Maar welke instrumenten staan hun ter beschikking? Met computers of reageerbuisjes komen ze niet veel verder. Het antwoord is dan ook: filosofen hebben geen laboratoria en ze hebben die ook niet nodig. Hun hoofd dient als ontleedkamer, en hun theorie toetsen en ontwikkelen ze met behulp van gedachte-experimenten. In deze laboratoria van de geest genieten ze alle vrijheid om de werklijkheid te manipuleren.In Het laboratorium in je hoofd, of hoe filosofen te werk gaan vertelt Sebastien Valkenberg op even inzichtelijke als onderhoudende wijze over de vele onderwerpen waarmee filosofen zich in de loop van de eeuwen hebben beziggehouden, zoals de status van kennis, de motieven achter menselijk gedrag en de vraag naar identiteit.Sebastien Valkenberg studeerde filosofie en Nederlands aan de Vrije Universiteit Amsterdam en publiceert in Filosofie Magazine, Bres on Hollands Maandblad. Hij werd 2005 door Elsevier uitgekozen als een van de meest veelbelovende jonge Nederlandse filosofen.
Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.
| brand | Gola Exclusive |
| manufacturer | China |
| occasion | Casual |
| season | Winter/Autumn |
| wash | Machine wash |
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Adam Smith
This is a great online store.