45
Internet is in twintig jaar tijd getransformeerd van een open informatienetwerk tot een extreem geraffineerde privacyfuik. Big Brother bestaat, en wel op een schaal die slechts weinigen ooit voor mogelijk hadden gehouden. Gespecialiseerde 'privacyzwelgers' monitoren nauwgezet elke beweging die jij maakt op internet. Met zeer geavanceerde technologie brengen ze zo elke vierkante centimeter van jouw privéleven rücksichtslos in kaart. Verreweg de meeste internetgebruikers weten niet dat dit gebeurt, laat staan dat ze daar zelf hard aan meewerken. Internetbedrijven als Facebook, Google, Apple en Microsoft verdienen miljarden met de gegevens die wij nietsvermoedend online achterlaten. Vanzelfsprekende consumenten- en mensenrechten zijn daartoe op schokkende wijze in ons nadeel herschreven. Tegelijk jagen steeds meer gespecialiseerde computercriminelen op jouw privédata. Identiteitsfraude met behulp van onze gestolen creditcardnummers, bankgegevens en andere privédata heeft nu al epidemische vormen aangenomen. Wie zijn de briljante ondernemers en doortrapte criminelen die de (privacy)regels van internet herschreven? Aan wie van hen heb jij het afgelopen jaar nietsvermoedend jouw gevoelige privégegevens weggegeven? En waarom zijn die zo ontzettend veel geld waard? In dit boek maak je kennis met de mensen die jou 24 uur per dag volgen vanachter de (computer)schermen. Je leert precies hoe ze te werk gaan, waarom ze dit zo doen en hoe je jezelf daartegen kan beschermen. Dat maakt van We weten wie je bent de perfecte survivalgids voor het nieuwe informatietijdperk.
Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.
| brand | Gola Exclusive |
| manufacturer | China |
| occasion | Casual |
| season | Winter/Autumn |
| wash | Machine wash |
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Adam Smith
This is a great online store.