De realtime revolutie

45

De Realtime Revolutie; Hoe Twitter (bijna) alles verandert schetst hoe de online wereld de afgelopen vijf jaar ingrijpend is veranderd door Twitter, maar ook door andere realtime diensten van Facebook tot Foursquare tot YouTube. Communicatie en nieuwsverspreiding zijn instant en transparant geworden, iedereen en alles is overal 'connected'. Met ingrijpende gevolgen voor alle facetten van de samenleving. Persoonlijk en zakelijk. Met korte, open berichten worden vreemden vrienden, mobiliseer je groepen en bereikt nieuws je sneller dan ooit. Een omslag voor werk en leven. Nieuwsvoorziening verandert, marketing verandert, sport verandert, media verandert, kunst en cultuur verandert, gezondheidszorg verandert, zaken doen verandert. Alles verandert. De Realtime Revolutie zet de ontwikkelingen op rij. Waar is welke winst te halen? Waar loert welk gevaar? Een inspirerend en informerend verhaal over nieuwe open communicatie verteld door Erwin Blom in samenwerking met Leonieke Daalder en Anke Hans met vormgeving van Esther Gons. Van Erwin Blom verscheen eerder het boek Handboek Communities; De kracht van sociale netwerken. In De Realtime Revolutie zowel aandacht voor de impact van Twitter cs op personen als de invloed op bedrijven en overheid. Met aandacht voor klein (van slijter Petra de Boevere tot slager Erik Waagmeester) en groot (van luchtvaartonderneming KLM tot Deloitte), voor business (vergadercentrum Seat2Meet) en kunst (schilder Gaby Zwaan), voor overheid (van UWV tot politicus Arjan El Fassed) en media (van Dichtbij.nl tot 3FM dj Michiel Veenstra).

Product Description

Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.

Additional Information
brand Gola Exclusive
manufacturer China
occasion Casual
season Winter/Autumn
wash Machine wash
1 review for Adidas Originals Trefoil Logo Snapback Trucker Cap
Adam Smith

This is a great online store.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your Rating