45
Ken je dat gevoel aan het einde van de dag, dat je niet hebt gedaan wat je wilde doen omdat je voortdurend in overleg zat en tussendoor je e-mail wegwerkte? Dat je niet meer toekomt aan waar je eigenlijk voor aangenomen bent? Gooi het roer om en doe mee met We Quit Mail. In plaats van de stress van een volle inbox, de constante afleiding van nieuw binnengekomen berichten en het gebrek aan direct contact met collega s, leer je op een efficiënte en leuke manier samen te werken. In plaats van achter je werk aan te rennen, pak je de regie terug. Laat je verrassen en inspireren door dit boek vol ervaringen en praktische tips om zelf de eerste stap te zetten. Kim ging ons voor en stopte op 1 januari 2011 met mailen. Haar leven is drastisch veranderd. Kim Spinder: innovator en piraat, winnaar van The Harvard M-Prize for Management Innovation, uitvinder van Deelstoel.nl en het Open Innovatie Festival, veranderaar en dwarsligger, veelgevraagd spreker. Met veel lef en plezier helpt ze organisaties om zich klaar te maken voor de toekomst. Zelf stopte ze op 1 januari 2011 met mailen. Haar leven is drastisch veranderd. 'We houden elkaar te veel zinloos bezig. Tijd om weer te focussen op waar het echt om gaat: Kafka-vrij samenwerken aan iets moois. Kim laat zien dat dat kan en hoe je ultiem online samenwerkt om veertig projecten tegelijk te managen. De nieuwe generatie kent een digitale flow waar zelfs de ergste MBA niet van durft te dromen.' - Mathieu Weggeman, auteur van Leidinggeven aan professionals? Niet doen! Een leven zonder e-mail? Het kan! Dit boek zit vol met ervaringen en praktische tips om zelf de eerste stap te zetten.
Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.
| brand | Gola Exclusive |
| manufacturer | China |
| occasion | Casual |
| season | Winter/Autumn |
| wash | Machine wash |
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Adam Smith
This is a great online store.