Professioneel schrijven

45

Een lezer wil dat een tekst gestructureerd, boeiend en overtuigend is. Maar hoe zorg je daar als schrijver voor? Waar haal je inspiratie vandaan? Hoe pas je creatieve denk-en schrijftechnieken toe om in korte tijd pakkende en begrijpelijke teksten te schrijven? Hoe genereer je idee en hoe krijg je ze op papier? Hoe hanteer je verschillende stijlen en genres effici en effectief? Op deze en andere vragen geeft Professioneel schrijven antwoord.Deze tweede herziene druk is geactualiseerd en in overeenstemming gebracht met het Spellingbesluit-2005. U krijgt extra tips en methodieken voor onder meer overtuigend schrijven en het schrijfproces. Speciale onderwerpen zijn:werken vanuit vijf succesfactoren;schrijven in vijf fasen: effici van idee tot definitieve tekst;schrijfblokkades overwinnen en creatieve technieken inzetten;een toegankelijke structuur ontwerpen en boeiend formuleren;rapporten, persberichten, artikelen, brochures en jaarverslagen schrijven.Ed Grubben en Jan Vriens hebben beiden ruime ervaring als trainer en tekstschrijver. Ed Grubben werkt daarnaast als management consultant en coach vanuit zijn bureau Grubben Ontwikkeling en Communicatie. Hij is als partner verbonden aan Plattel en Partners. Jan Vriens werkt als opleidingskundig adviseur/facilitator aan de ontwikkeling en performance van medewerkers en teams. Daarnaast is hij redactielid van een vakblad voor HRD-professionals.De serie Praktijkgidsen voor Manager en Ondernemer biedt een praktische training in managementvaardigheden. Met een minimum aan theorie en een maximum aan praktische richtlijnen verwerft u in twee avonden lezen een schat aan informatie en vaardigheden. Daarnaast zijn de boeken ideaal als naslagwerk.De Praktijkgidsen voor Manager en Ondernemer worden geschreven door mensen die op hun vakgebied een jarenlange praktijkervaring hebben opgedaan. De serie staat onder redactie van Plattel en Partners te Baarn.

Product Description

Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.

Additional Information
brand Gola Exclusive
manufacturer China
occasion Casual
season Winter/Autumn
wash Machine wash
1 review for Adidas Originals Trefoil Logo Snapback Trucker Cap
Adam Smith

This is a great online store.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your Rating