Projectmanagement voor opdrachtgevers

45

Van dit succesvolle boek, eerder verschenen als PRINCE2 voor opdrachtgevers, zijn in het Nederlands al meer dan 12.000 exemplaren verkocht. In deze herziene versie (feitelijk de 5de druk!) verwerkt de auteur opnieuw actuele ervaringen en nieuwe inzichten. Nieuw is ook dat het boek niet meer alleen is afgestemd op de PRINCE2-omgeving, maar ook ISO21500 ondersteunt.Projectmanagement is meer dan het werk van de projectmanager: als opdrachtgever speel je een sleutelrol. Dit boek helpt je als opdrachtgever een succes van je project te maken met de krachtige en in de praktijk bewezen vier principes van succesvol opdrachtgeverschap. Deze principes zijn er alle op gericht om effectief en efficiënt strategische sturing te geven aan projecten. Daarnaast geeft dit boek antwoorden op praktische vragen waar je als opdrachtgever mee geconfronteerd wordt.Dit boek is bestemd voor managers die in de rol van opdrachtgever verantwoordelijk zijn voor verschillende soorten projecten, zoals onderzoek, productontwikkeling, infrastructurele werken, woningbouw, bedrijfsverhuizingen en IT-projecten. Daarnaast is het nuttig voor projectmanagers om door de bril van een opdrachtgever naar hun eigen rol te kijken.Het boek is voorzien van illustraties van Johan van Zanten (Studio Noord, Amsterdam)."... levert op een zeer toegankelijke wijze uiterst bruikbare informatie voor iedere manager die geconfronteerd wordt met het besturen van projecten. Een aanrader dus." (Manager & Literatuur)"... gaat in op 'uit het leven gegrepen' vragen waarmee opdrachtgevers worstelen. Helder en beknopt geschreven, zoals opdrachtgevers dat graag zien." (Projectie)"... een overzichtelijk en vooral leesbaar boek...een goed voorbereide opdrachtgever is onontbeerlijk voor het succes van het project. Dit boek is daar een uitstekend middel voor." (Projectmanager)"... zou je als projectmanager eigenlijk bij elke project-kickoff aan de stuurgroepleden cadeau moeten doen ... de 'investering' heb je waarschijnlijk na het eerste stuurgroepoverleg al terugverdiend." (lezersreactie op bol.com)

Product Description

Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.

Additional Information
brand Gola Exclusive
manufacturer China
occasion Casual
season Winter/Autumn
wash Machine wash
1 review for Adidas Originals Trefoil Logo Snapback Trucker Cap
Adam Smith

This is a great online store.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your Rating