Praktisch projectmanagement 2

45

Een goed projectplan legt de basis voor een goede uitvoering van een project. Maar daarna komt het op de mensen aan. En natuurlijk op de vaardigheid van de projectmanager om te communiceren, te beïnvloeden en met iedereen in en rond het project doelgericht samen te werken. Praktisch projectmanagement 2 is een veelzijdige, praktische leidraad bij het vaardig voorbereiden en managen van allerlei typen projecten. Dit boek geeft antwoord op vragen als: ¿ Hoe stuur ik de verwachtingen van belanghebbenden? ¿ Hoe maak ik van deze groep een echt projectteam? ¿ Hoe krijg ik draagvlak voor mijn project? ¿ Wat doe ik als er echt onderhandeld moet worden? ¿ Hoe houd ik de vaart in het project, ook als de tijd gaat dringen? ¿ Hoe grijp ik in bij confl icten? ¿ Hoe ga ik om met opdrachtgevers en stuurgroepen? In Praktisch projectmanagement 2 ligt de nadruk op de sociale projectvaardigheden van de projectmanager en het samenspel met het projectteam en de omgeving. Deze tweede, geheel herziene druk is bijgewerkt naar de nieuwste inzichten. Daarnaast zijn er veel handige tips aan toegevoegd om effectief om te gaan met situaties die je in de praktijk tegenkomt. Het boek vormt één geheel met Praktisch projectmanagement 1. Daarin ligt de nadruk juist op de methoden, technieken en cognitieve vaardigheden van projectmanagement. Ten Gevers is directeur van het trainings- en adviesbureau NIMO Project Management Instituut in Soesterberg en medeauteur van verschillende boeken over projectmanagement en opdrachtgeverschap. Tjerk Zijlstra was senior trainer/adviseur bij het NIMO en is inmiddels gepensioneerd. De serie Praktijkgidsen voor Manager en Ondernemer biedt een praktische training in managementvaardigheden. Met een minimum aan theorie en een maximum aan praktische richtlijnen verwerft u in twee avonden lezen een schat aan informatie en vaardigheden. Daarnaast zijn de boeken ideaal als naslagwerk. De Praktijkgidsen voor Manager en Ondernemer worden geschreven door mensen die op hun vakgebied een jarenlange praktijkervaring hebben opgedaan. De hoofdredacteur van deze serie is Ron Plattel.

Product Description

Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.

Additional Information
brand Gola Exclusive
manufacturer China
occasion Casual
season Winter/Autumn
wash Machine wash
1 review for Adidas Originals Trefoil Logo Snapback Trucker Cap
Adam Smith

This is a great online store.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your Rating