Praktisch procesmanagement in projecten

45

Praktisch procesmanagement in projecten is een boek voor (project) managers, opdrachtgevers, en professionals die meer van procesmanagement of procesregie willen weten. Centraal staat de eerste fase van complexe projecten, met een ingewikkeld krachtenveld en krachtenspel. Hoe kunnen verwachtingen, percepties en belangen van partijen op één lijn worden gebracht zodat uitvoering mogelijk wordt? Welke aanpak is dan aan de orde en waarop kunt u sturen? Procesmanagement is een leiderschapsstijl die vraagt om competenties als omgevingssensitiviteit en verbindend vermogen. Dit boek geeft antwoord op vragen als: * Wanneer is procesmanagement zinvol en nodig? * Wat is het verschil tussen projectgericht en procesgericht handelen? * Welke stappen kunt u zetten om processen te versnellen? * Zijn er modellen en theorieën die daarbij behulpzaam zijn? * Welke competenties heeft een procesregisseur nodig? De nadruk in dit boek ligt op praktische handvatten in het omgaan met mensen die een belang hebben of denken te hebben bij een complex project. Drie praktijkverhalen bevatten 'best practices' van procesregisseurs. Dit boek vormt een logisch vervolg op de boeken Praktisch Projectmanagement 1 en 2, geschreven door Ten Gevers en Tjerk Zijlstra, collega's van de auteur. Caroline Kuijper is psycholoog. Als trainer en coach werkt zij al geruime tijd bij NIMO Project Management Instituut. Haar belangstelling gaat uit naar gedrag, houding en drijfveren van mensen. Procesmanagement vraagt veel psychologisch inzicht. De kennis en vaardigheden die daarvoor nodig zijn, deelt zij graag met mensen die tot taak hebben ingewikkelde opdrachten tot een succes te maken. De serie The Project House omvat schriftelijke en digitale uitgaven gericht op educatie en professionalisering van project- en programmamanagement, zoals praktijkboeken, speciale uitgaven en leermaterialen.

Product Description

Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.

Additional Information
brand Gola Exclusive
manufacturer China
occasion Casual
season Winter/Autumn
wash Machine wash
1 review for Adidas Originals Trefoil Logo Snapback Trucker Cap
Adam Smith

This is a great online store.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your Rating