45
Iedere project- en changemanager wil met zijn advies een organisatie- of gedragsverandering succesvol realiseren. Maar hoe creëer je draagvlak voor deze verandering? Hoe voorkom je weerstand tegen jouw advies of oplossing? De project(ver)leider reikt vijf krachtige verleidingstechnieken (afgekort SPOMP) aan waarmee iedere project- en changemanager kan leren om stakeholders te 'verleiden' tot verandering. Het doel hiervan is om nog succesvollere projecten op te leveren en als professional te excelleren. Leer hoe je: S met stakeholdersmanagement het politieke krachtenveld voor jou laat werken P jouw project plant op basis van communicatiemomenten O de stuurgroep voor je laat werken door invloed te organiseren M marketing gebruikt om jouw advies of oplossing te verkopen P het potentieel succes van jouw project aantoont Door een project te 'SPOMPen' worden stakeholders meer ontvankelijk voor jouw ideeën, wordt de doorlooptijd van jouw project verkort en vindt de uitvoering plaats door een meer bevlogen projectteam. Het succesvol realiseren van een organisatie- of gedragsverandering ligt binnen ieders bereik dankzij De project(ver)leider. Auteurs Leon M. Hielkema heeft vele veranderprojecten geleid in zowel de publieke als private sector. Zijn expertise richt zich op strategische vraagstukken in de financiële, ICT, HR, marketing en juridische sector. Sinds 2002 heeft Leon zijn eigen adviesbureau LMHConsultancy op het gebied van strategievorming, project- en changemanagement. Leon werkt als interim manager, consultant, coach of spreker. Hij is een meermaals bekroonde auteur van managementboeken in de Verenigde Staten. Ing. Ankie Swakhoven is strategisch project- en changemanager. Met een achtergrond in Bedrijfskunde en Industrieel Product Ontwerpen startte zij in 2003 haar carrière bij de Nederlandse overheid. Zij werd projectmanager en sparringpartner voor het technisch georiënteerde, Nederlandse bedrijfsleven actief in de Nederlandse maakindustrie dat wilde innoveren en internationaal ondernemen op opkomende markten. Gedreven door haar passie voor ondernemerschap startte Ankie in 2013 haar eigen bedrijf Sease. Tegenwoordig dicht zij voor technisch georiënteerde bedrijven de kloof tussen de strategische visie van het management en de projectmatige uitvoering in de organisatie.
Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.
| brand | Gola Exclusive |
| manufacturer | China |
| occasion | Casual |
| season | Winter/Autumn |
| wash | Machine wash |
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Adam Smith
This is a great online store.