Organisatiecoaching in de praktijk

45

¿Organisatiecoaching¿ is een relatief nieuwe term die opduikt bij organisatie-adviseurs en coaches. Organisatiecoaches zoeken naar nieuwe horizonnen; ze onderscheiden zich doordat zij duurzame verandering in organisaties willen bewerkstelligen. Veranderen van organisaties is altijd lastig. Dit boek biedt een inkijkje in de verschillende manieren waarop professionele begeleiders bijdragen aan het leren van en door organisaties. Het boek biedt een diversiteit aan casuïstiek en benaderingen van organisatiecoaches in de praktijk. Verschillende auteurs laten zien hoe zij succesvol zijn in hun streven naar duurzame verandering. Ook beschrijven zij open en eerlijk hun moeilijkheden, missers en blunders. Dat maakt het boek tot een rijke beschrijving van de ¿state of the art¿ van dit nog jonge vakgebied. De grote rijkdom aan praktijkmateriaal en benaderingen is bedoeld als inspiratiebron voor andere coaches en adviseurs die hun professionele repertoire uit willen bouwen of aan willen scherpen. Het boek biedt daartoe een aantal uitgangspunten die het handelen van organisatiecoaches richting kunnen geven. Tegelijkertijd benadrukt het boek dat organisatiecoaching ook een ¿eindeloze zoektocht¿ is, en daardoor juist zo de moeite waard Auteurs: Aty Boers, Ella Thierry, Erik Sons, Esther de Haan, Eva Beerends, Evelien Beentjes, Fer van den Boomen, Francois Breuer, Gertjan Schuiling, Jan Veldsink, Jeroen Coenders, Jos van Jaarsveld, Nanja Mol, Sharon van Dam, Theo van Mulken, Jaap Schaveling ¿Een uniek boek over de praktijk van organisatiecoaching dat de ¿kleine territoriumdrift¿ tussen organisatieadviseurs en coaches overstijgt¿ - Marijke Lingsma

Product Description

Fashion has always been so temporary and uncertain. You can’t keep up with it. This social phenomenon is very whimsical, thus we as the consumers always try to stay in touch with all the latest fashion tendencies. Obviously there is nothing wrong about it because fashion satisfies our willingness to be attractive. And also fashion is the detector of prosperity and social rank. So, our natural desire to wear fashionable clothes has many reasons such as historical, social and others. Therefore being fashionable costs a lot of money. But nowadays fashion is not such unavailable as it was a couple of centuries ago. We are lucky to have an opportunity to buy qualitative, fashionable and affordable clothes.

Additional Information
brand Gola Exclusive
manufacturer China
occasion Casual
season Winter/Autumn
wash Machine wash
1 review for Adidas Originals Trefoil Logo Snapback Trucker Cap
Adam Smith

This is a great online store.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your Rating